Ny syn på människor

Hejsan svejsan igen,

Nu tyckte jag att det var dags att skriva här igen.
Det har ju hänt en del sedan sist.

Larssa fick sig en liten känga för det där med vår ett årsdag, att han inte köpt något till mig! ;) Jag tror han förstod vad jag menade, att det inte bara handlar om en present i sig utan själva tanken. (Älskar dig vet du ;) )
Men vi var ut och åt på Tiffanys Restaurang en fredagkväll iaf och det var jättemysigt och maten var god. Inte förrätten men resten var så gott så!
Vi pratade lite barn och sådana saker ;) hehe, jag är verkligen sugen på att skaffa en liten knodd men det får vänta något/några år.

Dagen efter vi vart ut och ätit så åkte jag, Channett, Natalie och Cilla upp till Borlänge på en 100% Success utbildning.
Channet är alltså min personliga coach och den som hjälper mig med allt inom Forever, hon är heeelt underbar som lägger ner hela sin själ i detta och man kan ringa huuur mycket som helst till henne.
Natalie är en tjej som också jobbar med det här och vi är i samma team. Vi gick även en termin i samma klass på gymnasiet.
Cilla är egentligen inte med i vårt team men hon har flyttat till Karlstad från Gävle så hon är med oss ändå och hon är verkligen en störtskön tjej.
I alla fall så var vi på utbildning i några timmar i stekhet värme. Sedan åkte vi till ett par som också jobbar med Forever och var med på kursen. De bodde helt himmelskt vackert. De hade köpt en gammal gård och total renoverat huset. 25 meter till sjön med en stor fin brygga.
Där var det fest i några timmar med good mat. Vi var hemma runt halv fem :P Blev en lång dag!

Onsdagen innan så stack jag, Hanna, Larssa och Robin iväg till Liseberg. Jag hade fått låna pappas bil så vi åkte tidigt på möran. Det var en bit att köra, jag har aldrig kört så långt så det var en erfarenhet!
Vi hade riktigt skoj iaf! Åkte alla möjliga karuseller....uppsvinget var riktigt häftig måste jag säga...shiiit!
Däremot sjönk humöret när vi inte vann på lyckohjulen. Det borde inte få heta lyckohjul!
 
Vad har hänt sedan dess då? Vi har solat och badat. Jag har verkligen jobbat en hel massa med Forever, vill komma igång så mycket som möjligt under semestern även om det vore skönt med semester under semestern :P
Vissa dagar går det jättebra andra inte...

Jag har verkligen fått en annan syn på människor. Jag visste inte att vi var så traditionella av oss.... Jag trodde ändå att vi vågar prova nya saker men icke.... Jag brinner verkligen för det jag jobbar med nu och tycker att det är så jääävla bra, så jag vill ju bara att alla mina nära och kära ska få möjligheten att jobba med det här...men icke sa nicke,
Nej vi vill jobba på det traditionella viset där den högsta chefen tjänar mest pengar, tjänar pengar på att vi gör ett bra arbete.
Är rädda att prova på nya saker. Rädda för att sälja...men jag säljer inte. Börjar man på ett nytt jobb så säljer man in sig...även om det är för tex McDonalds...Men men.
Jag ser möjligheterna i det här...även om det skulle skita sig och inte gå något bra så vet jag att jag har försökt, att jag gjorde mitt bästa.
Sedan tycker jag att det är tråkigt när folk säger att de ska komma och lyssna på möjligheten men sedan avbokar hela tiden. Ni gör inte det här för min skull...Ni gör det för er skull. Jag ringde er för er skull.
Carro...du och jag är ett bra team! :) Världens bästa skulle man kunna säga!

Jaja, nog om det :)
Igår var jag på den årliga Kräftskivan hos Ann och Mikael. Det var som vanligt riktigt trevligt! Alla ville se på min tatuering, för mig är ju den jättegammal, men för alla andra var den ny!
Och jag fick berätta massor om mitt nya jobb och jag fick även sålt lite produkter.
Vi åkte hem ganska tidigt dock men det var skönt för jag var så trött... Hann prata en del med Sabina, det är kul, jag gillar verkligen henne, även om vi inte hörs särskilt ofta längre.

Innan kräftskivan så var jag till pappa, han hämtade mig vid tåget och sedan skjutsade vi hem Anna (hans tjej) och sedan åkte vi och badade och hade lite far och dotter-tid! Det var så mysigt! Han och jag! Det var så längesedan! Jag har saknat det jättemycket!
Efter det åkte vi hem och jag fick lite mat....kebabrulle från Kils pizzan :P Gott gott i gott gott!
Vi tölade som vanligt och efter ett tag kom Anna. Då fick jag göra mig i ordning och sen körde pappa mig till mamma. Inte bara för att Anna kom jutan för att jag skulle hinna lämna alla grejjer innan vi skulle cykla till Ann och Mikael.

Är hos mamma den här helgen. De ville att jag skulle komma hit någon gång under semestern och de börjar jobba på måndag så jag passade på att åka hit nu. Det är myspys!
Men nu sitter jag här med huvudvärk...Ska gå ut och sätta mig och vara social ett tag tänkte jag!!!
Ha det så bra alla kära vänner som läser den här otroligt intressanta bloggen :P

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carro

jaa vi är ett jävla bra team!!! <3

2008-08-07 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0