Varför?

Skit också...det är så typiskt, när allt borde vara bra; jag har fått ett nytt jobb, nya vänner, har mina gamla vänner kvar osv osv så blir allt bara skit.
Tårarna blir allt svårare och svårare att hålla tillbaka, magen gör ständigt ont och jag vill bara lägga mig och aldrig gå upp igen. Jag reagerar mycket starkare på allt mot vad jag brukar.
Jag fattar inte, jag vill inte.
Jag trodde jag skulle vara bra nu, jag har ju klarat  mig så länge utan medicinen, jag vill inte börja med dem igen. Vill inte.
Jag trodde att jag skulle få vara glad och lycklig nu...men neej...vad har jag gjort?
Sluta fråga varför. Jag kommer ändå svara att jag inte vet för att jag dels inte vill svara och dels för att jag faktiskt inte helt och hållet vet.
Jag tror jag har några aningar varför men jag vill jobba med dem själv först...
Jag skräms av mina egna tankar...så mycket att jag inte kommer berätta dem för någon, mina innersta tankar som jag inte vill veta av, jag vill inte att de ska få övertag över mig.

Jag vet att många av mina nära har det värre än mig, jag vet och jag skäms över att beklaga mig, men jag måste få ur mig det, annars exploderar jag!
Jag vet inte vart jag ska få ur mig det om inte här...Jag ber om ursäkt igen om någon tycker det är opassande.

Var i Stockholm i helgen, det var bra! Jag hade tårarna i ögona heela tiden men jag lyckades hålla dem gömda när jag var bland folk. Några tårar kom när jag var ensam men det var ingen som märkte som tur var.
Vi var och lyssnade på Mats Petersson på söndagen och han var ju hur bra som helst, man skrattade hela tiden åt vad han sa.
Han är expert på hälsa och näring. Han har jobbat i över 23 år med sportfolk som Anja Persson, hockeylandslaget, fotbollslandslaget med flera. Riktigt bra var han. På Matsvision.se kan man läsa om honom.
Vi fick även gå upp på scenen med ungefär 40 andra som också var nya, det var roligt!
Hela den dagen var jättebra, vi var och åt god mat efteråt.
På lördagen var vi också ute och åt och det var det roligaste jag haft på länge. Jisses vad vi skrattade. De andra gästerna blev generade av vårt sexsnack. :D

Nu blev det nästan glatt ett tag här.
Idag fick jag iag sluta tidigare för att det var så lugnt på jobbet, behöver hem och ta det lugnt. Plus att jag nästan bryter ihop på jobbet hela tiden!

Nej nu orkar jag inte skriva mer....
 Hejs

Kommentarer
Postat av: Sophia

Låter jobbigt... Kämpa på bara! Det mesta brukar lösa sje i slutändan. Tänker på dej! Kram

2008-08-26 @ 15:38:08
URL: http://sophiajanson.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack Sophia! Ja det brukar det, men det är jobbigt på vägen dit...men jag klarar nog den här omgången också! Kram

2008-08-26 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0