Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag! Alla älskade pars dag!
När Larssa kommer hem idag ska jag ha tänt massa ljus, lagt boken på sängen och lite gelehjärtan på sidan!

Jag kan inte förstå hur jag kunde ha sån tur att få honom! Han är den finaste, underbaraste människan jag har träffat. Han får mig att må så bra, trots depressionen. Han kan inte ha det lätt när jag får mina gråt attacker utan anledning, men han finns ändå där och stöttar mig och tröstar mig!
Jag älskar honom för hans otroliga humor, hans lättsamma livsstil, att inte hänga upp sig på alla småsaker.
Jag älskar honom för att jag kan vara mig själv till 100% och att vi skrattar tillsammans.
7månader idag, det känns så otroligt mycket längre, jag tror att jag har hittat mannen i mitt liv!
Tack Larssa för att jag får vara din!

Igår var jag till Siba och fick mig en ny mobil :) En Samsung, trodde aldrig jag skulle byta från Sony Ericson, och inte heller från Halebop till telenor! Än så länge verkar den bra bara man förstår sig på den och lär sig leva med touch screen. Var lite klantig och stoppade in minneskortet i simkortshålet bara. hahah. Gud vad vi fick kämpa för att få ut den....men tillslut så. 
 
Usch va trött jag är på saker, jag är trött på mitt  jobb, det känns som jag är trött på allt men jag kan inte sätta ord på det! Det känns som att det alltid är nåt som jag irriterar mig på och det tar onöding energi.
Pengar är nog det största, fan va jag vill ha mer pengar!  Jag borde inte klaga eftersom det finns så många som är arbetslösa, men jag vill fortfarande ha pengar :)

Nej nu ska jag försöka få tvätten klar och sen plocka lite här hemma så det är fint när älsklingen kommer hem!

Puss å klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0