Jaha, då har man en blogg!

Jaha då har man skapat sig en blogg då, intressant!
Det har jag aldrig haft förut, förutom på "lunar" då :)

Antagligen kommer jag mest klaga på saker som jag är trött på i livet men inte orkar göra nåt åt eller så kommer jag vara superglad över någonting! Eller bara skriva en massa trams om hur min dag har varit eller om mina oftast så konstiga funderingar!
Men ni behöver ju faktiskt inte läsa :)

Vem är jag då?
Elin Nilsson (T står för Therese som är mitt andranamn)
22år gammal den 14 April
Jobbar som receptionist på ett hotell inom en stor kedja
Sambo med min darling och två katter, två fåglar och en eremitkräfta. Och en död ödla på balkongen.
Har en familj som alla andra, en mamma, två pappor en lillebror och en stooor härlig släkt
Bor på "härliga" Kronoparken, men planerna är att flytta till Frödingshöjd
Mina stora intressen är att vara med mina närmsta kompisar
Hockey är det största fritidsintresset jag har, försöker gå på alla matcher som jobbet tillåter
Djupt beroende av cola och annat sött, som chips och kina puffar

Idag var jag ledig, lite trist för det är riktigt kul att jobba under Rallyt, är väldigt förvånad över att så få vet om att det är Rally, hallå, det är ju Svenska Rallyt med VM tävling.
Men imorgon ska jag jobba igen och söndag, hoppas jag blir medbjuden på vinnarfesten i år igen ;)
Vaknade som vanligt alldeles för sent för att det ska vara roligt. Klockan ringde 11,00 men vad gjorde det när jag sov så gott, klockan två kom jag upp tack vare att jag skulle ner och fika med gubben min.

Blev en semla och ett glas cola (vilken skräll) på, hm... just ja, Royal. Typiskt mig, jag som skulle hålla igen på alla onyttigheter.
Jag har ju gått upp några kilo som alla säger att jag inte ska bry mig om men...jo fan jag vill ha bort dom... har jag väl fått boobs ska jag inte ha mage...så det så!
Så när jag får lön ska jag beställa tid hos en PT som det så fint heter, Personlig tränare :) för att få en slimmad Hollywood kropp a´la ja, alla hollywood brudar. Fuck it, 500 spänn för en timme, det är ju vansinne! Men vill man va fin får plånboken lida pin.

På tal om lön, jag fattar inte vart mina pengar tar vägen. Det är galet vad många hål min plånbok har där pengarna sipprar ut. Och nu i februari måste jag kastrera min könsmogna katt, 1500:- där, PT 500:-...........

By the way, efter gubben gått tillbaka till jobbet så gick ja runt och letade Alla hjärtans dag grej till honom, pank som en lus så vet jag inte vad jag ska hitta på...Sy min egen sjuksköterske dress eller nåt. Men då kör det ihop sig ändå för jag har varken tyg, nål eller tråd.
Det behöver inte va nåt stort, jag vet, men...får väl slå in mig i ett rött snöre eller nåt, han lär väl inte klaga ;)
Sen åkte ja hem och tittade på tv-program efter tv-program. Extreme Homemakeover var ett av dem, som vanligt kom tårarna. Och Du är vad du äter, uscha, då tänker jag alltid, så där kommer jag se ut om några år om jag fortsätter äta så onyttigt som jag gör.
Efter det så städade jag och nu sitter jag här. Väntar på att Herr Larsson ska komma hem.

Åååh, imorgon ska jag tvätta, jiiiho vad kul, det luktar ju fan kattpiss av allt, bara för att katten är könsmogen och kissar ÖVERALLT! 
Innan jag avslutar allt måste jag bara skriva till Kristin: KOM HEM! Eller COME HOME (if you doesn´t understand Swedish any more ;) )

Hejs hejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0