Måndag

Fan att depressionen börjar smyga sig tillbaka, gråten kommer som sagt oftare. Humöret är borta.
Jag vill inte.....jag vill verkligen inte!
Vad ska jag göra?
Det här är ingenting jag skulleönska min värsta fiende om jag nu hade någon.
Ingen borde få uppleva detta...
Det är ju varken kul för mig eller nån av mina nära och kära
Fan!
Idag har vart en skitdag egentligen, speciellt från att jag kom hem efter träningen.
Ringde och frågade Larssa om han ville ha mat, men då hade han redan ätit på jobbet. Typiskt, vi som hade pratat igår om att äta god mat tillsammans. Då blev jag lite less, eftersom hela helgen hade vi pratat om det men det blev inte av... Då hade jag hoppats på att vi kunde laga god mat!
Slutade med att jag gjorde min tonfiskröra som vi alltid åt hemma hos mamma, den var inte alls lika god som den ska vara, men men....

Idag har jag tränat med Andreas, sprang 25 minuter och sen körde vi lite mage det var skönt, ska träna imöra med. Och på fredag eller när det nu var. Vill få bort det jag har gått upp.
"Du behöver inte gå ner, bla bla bla" Nej jag vet, men jag trivs inte med det. Jag vill inte ha lovehandles. Jag vill inte ha sambomage, Som sagt, nu när jag har bröst så vill jag även vara nöjd med magen.
Men jag har inte karaktär till att sluta äta onyttigt. Dels beror det väl på att jag inte vet hur jag ska laga nyttig mat och att jag tycker det är tråkigt att laga mat över huvudtaget. Men dels beror det på att jag är lat och inte kan sluta äta godis och chips som jag tycker är så gott...Dumma Elin.

När jag och Andreas skulle gå till Bianco för att hitta nya skor till mig, då såg jag den där lilla killen igen. Han tittade på mig igen med sina sorgsna ögon och han kände igen mig, det syntes på honom.
Igår när jag skulle sova kunde jag inte sluta tänka på honom, Jag har tänkt på honom nästan hela dagen idag också... Men idag hade han iaf jacka på sig, det hade han inte igår.
Ja iaf så hittade jag ett par fina skor, lite snällt röda stövletter med höga klackar! Så fina så :)
Hade däremot glömt plånboken så suuuupersnälla Andreas la ut pengar åt mig! Tack tack tack!!

Nej...nu ska jag krypa ner, ska ju upp tidigt imorgon och träna!

Ha det bäst!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0