Sista dagen i veckan

Haha, ojoj vilken kväll. Jag är så mega otroligt glad att jag har en sambo som jag kan skratta med,,,mest åt iofs :)
Han är ju så förbenat kittlig så det går knappt att titta på honom utan att han vrider sig... Men roligast är när han duschar! Inom fem-tio minuter har jag lyckats vrida av varmvattenkranen fem ggr så att vattnet blir iskallt....hahahah oh vad jag är rolig!
Han skriker som en tjej :P
eller kasta stooora ölglas med iskallt vatten på honom är också en rolig grej :) (jag kan inte förstå er som har medlidande med honom, humor kallas det ;) )

Ajaj, jag har ont i magen av alla kinapuffar, turkisk peppar och skrattanfall.

Usch, idag skulle jag och The Big L ner till stan för att ...tja äta...då kommer det en kille, huuur söt som helst, max tio år och ställer sig vid busshållsplatsen. Han går fram och tillbaka, tillslut ser jag hur han börjar leta fimpar på backen! Åååh vad jag tyckte synd om honom, Larssa trodde han knarkade också men stackarn ännu mer... Ojojoj, han var så söt men såg så olycklig och ledsen ut. Han tittade påmig med sina olyckliga ögon.
Jag och Larssa började prata om ett par kalsonger som hängde ut från fönstret på översta våningen i huset precis vid busshållsplatsen, då började lillkillen också titta upp dit...då står han och lyssnar på oss.
När han stog helt still så sjönk han ihop som bara den. Visst han såg hel och ren ut i kläderna men....Nej jag tyckte sååå synd om honom.

Men sen blev jag gladare, jag köpte nya byxor på Carlings. Ytligt va?
En gång hade jag en dröm om ett par Fornarina jeans med en speciell ficka, men när jag och Caroline var runt och letade efter såna var de slut överallt, men idag fick jag alltså tag på ett par såna jeans :D Svindyra var de men fan så fina, satt bra gjorde de också.
Larssa sa att de var fina till och med och det verkade som han menade det.
Nu behöver jag bara ha ett par skor som passar till dem eftersom det inte är stuprörsjeans. Så jag får väl gå till Pernilla på Bianco och se vad hon har att erbjuda. Men ojojoj så nöjd jag är över mina jeans.

Nej nu ska jag gå och mysa i sängen, pussas eller mysa med katterna, får se vad det blir!
Ha det bäst!!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0