Dubbelt Jippie :)

Jaaa, vi fick lägenheten!!!!!
Förste Juni får vi flytta in om ingen kan ta vår lägenhet från förste maj! Fan vad kul, jag är så glad!
Har börjat leta nya möbler. Har beställt hem alla kataloger från möbelaffärer här i Karlstad. Ska börja kika på gardiner också!
Så ska vi lägga ut annonser på blocket på alla andra våra möbler. Hihhi, jag längtar!

Ojojoj, vad mycket det är att göra inför en flytt, jag har ju gjort det ett antal ggr!
Städa, flytta med bredband och addressändra.

Och sen blir det en massa förändringar på jobbet som kommer bli jättebra tror jag! Det känns jättekul att det blir Emma som kommer hit.
Hon och jag kommer jättebra överens.
Jag tror det kommer bli en massa bra förändringar. Nu vet jag inte ens om jag vill ha det andra jobbet. hehe, jodå det vill jag. Det finns andra personer på det här bygget som jag inte vill ha kvar.
Sen är det klart att det alltid finns folk som man tycker är opassande på jobbet. Men det kommer man aldrig komma ifrån! Det är väl bara att inse att alla inte kan vara lika bra som mig :)
Gud vad roligt mett nytt folk!

Åh jag vill att allt bra ska hända nuuuuuuu!
Ge mig pengar Oh Lord så att jag kan köpa nya möbler!

Nej, man får egentligen inte blogga på jobbet!
Så nu ska jag göra någon nytta!
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Therese J

Grattis baby!! Tusan va kul :):) Glad ja blir för eran skull!! KRAaaaam

2008-03-06 @ 20:36:38
Postat av: Elin

jag e oxå glad för våran skull!!! älskar dajj!!! schysst blogg förresten hehe. peace o kyss

2008-03-07 @ 13:37:55
URL: http://elintnilsson.blogg.se
Postat av: Elin

Larssa du får ju inte lägga in en kommentar med mitt namn, ser ju ut som jag är shitzofren (eller hur fan det stavas) :):):)

2008-03-09 @ 13:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0