Lördag hela dagen

Iiiihhhhihihihi!!

Idag är det lördag :)
Det betyder maskerad!
Och det ska bli kul.
Jag har lite jag ska fixa innan bara, dagen ser ut så här:

Upp 5,50 för att åka med bussen 6,10 ner till jobbet. Jobba fram till 14,30
Springa till systemet för att köpa det sista alkoholen så man kan göra någon mjölkdrink på förfesten.
Skynda hem för att duscha och kanske göra grunderna...typ platta håret ifall jag vill ta av mig peruken någon gång under kvällen. Och fixa så att allt verkligen är bra med kläderna. Göra en fördrink
Sen vid halv sex kommer Frida och Micke, då ska vi till Pizzerian för att äta. Det måste man innan fest...så det så!
Efter det går vi väl hem och korkar upp och börjar förklädnaden :)
Sen är det bara en herrans massa alkohol och skratt som gäller. 
Vid sju kommer Fredda och hämtar oss och sen bär det av!

Vi provade kläderna litegrann igår jag och darlingen min, haha!
"Jag ser ut som en tjej...kunde jag ha valt nåt dummare? Jag har ju inte hår i vanliga fall, jag är inte van det här...jag ser ut som en tjej"  
Stackarn, det kliade och var ivägen! 
Kort kommer komma upp på bilddagboken: Http://elintnilsson.bilddagboken.se efter festen och efter bakfyllan :)

Igår kväll renskrev jag mitt CV och personliga brev! Hoppas verkligen att jag får det här jobbet nu. Ska prata med facket om vilket löneanspråk jag kan ge. 
Och så ska jag prata med M och jag får ha henne som referens.
På tal om det, undrar hur det gick för Andreas i Norge?



Jag har fått knölar i bröstet. 
När jag spänner dom ser det liksom ut som vågor. Blir lite rädd även om jag vet att det är ganska vanligt, men jag vet fortfarande inte vad man kan göra åt det? 
Behöver man omopereras?
Uscha, måste verkligen maila läkaren även om jag är scared to death för det. 
Trodde ju att jag skulle slippa komplikationer. Det syns inte om jag inte spänner mig så jag får väl ge fan i det!
Kändes som en knöl förra helgen, Larssa kände den inte men jag kände den, som om det var kanten på inlägget eller nåt men... 
Annars är jag fortfarande supernöjd, storleksnojan hållet i sig lite än men vafan. De är ju större :) 



Åh, jag kan inte sluta gå in på KBAB och se om det mot förmodan skulle hända nåt  :P vill så gärna ha den NU!!!! Vet ju exakt hur jag ska möblera och nästan vilka möbler jag vill ha! Ska försöka spara till en sån där hemskt stor TV Flatscreen :) Larssa säger att det ser för stort ut, men det gör det inte...absolut inte!!!! En Tv kan aldrig bli för stor :)
Undrar om vi får den enklare om man går sängvägen :P haha. Men då får Larssa göra det isf ;)



Fasen vad lugnt det är här på jobbet!
Gött Mos!
Bara massa norska småbarn och lite konferenser.
Danskar och skåningar. (same shit different name)

Nej, kanske ska ta och göra nån nytta här på jobbet!
Betala räkningar och föra över pengar kanske ;)
Rapport om kvällen kommer!

Puss och klem, åhh vad jag längtar hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0