Sola, bada. Ute och Grilla, Britney Spears har rakat sin frilla :)

Igår vaknade jag halv tolv, av mig själv, helt fucking otroligt!  men råkade ligga kvar i sängen till halv tre, kollade på tv och började läsa en bok.
Den var bra, läste ut den senare på kvällen. Handlade om en 29-årig tjej sm helt plötsligt fick reda på att hon hade cancer, Boken var skriven ur hans perspektiv. Hur han hanterade det och hur han upplevde det men om hur allt gick till. Den var bra och man blev tagen av hur båda mådde.
Usch, cancer är verkligen något fruktansvärt. Vet många som har drabbats av att nära och kära haft det. Min morfar dog av det, han hade cancer i hela kroppen...
Det värsta är när unga får det, som en kompis som fyller 19 i år...hon har cancer. En kompis syster dog i det inte alls gammal.
Boken tog verkligen upp hur ett cancerbesked förändrar precis ALLT i livet. Den här tjejen hade livmoderscancer vilket gjorde att hon aldrig skulle kunna få barn. Alla hennes kompisar blev mamma, hon såg bara nyblivna mammor överallt.
Det är när man läser sånt här man börjar tänka på livet. Jag säger hela tiden att jag inte vill ha barn, men tänk om jag tas ifrån den möjligheten? Vad gör man då?!

Iaf så kom Larssa hem och skrämde skiten ur mig, jag hade ingen aning om att han skulle komma hem mitt på dagen :)

Under dagen var jag på ovanligt bra humör, fast oääändligt rastlös. Jag ville göra så mycket men orkade inte. Så det slutade med att jag bara satt framför datorn och kollade på tv.
Men vid halv åtta gjorde jag lite mat och gick ner till Konsum och handlade godis :)
Kollade på Lets Dance. Matte....Herregud...Matte åkte ur!  Jaja, vad är väl en bal på slottet??

Haha natten slutade inte helt ovanligt men att jag och Larssa BORDE sova men börjar prata gamla barnprogram och sjunger på alla möjliga låtar vi kan komma på. Allt från Aqua till Cornelis. Det är mysigt tycker jag, fastän det tar ut sin rätt idag. Somnade väl 02,15 och gick upp 05,50.

Idag är det hockey som gäller, ska försöka sluta klockan ett och sen dra mig vidare till 91:an. Där blir det röj och gång till arenan!
Gud vad kul det ska bli att gå på hockey igen, känns som år sen. Bojkotten tog slut men vad gjorde det? Jag kunde ju ändå inte gå på grund av det här satans jobbet! Men IDAG!!!!!!
Ska bli kul, trots att jag är förbenat trött.
Hihi, sen blir det nog hem och kolla på melodifestivalen. Andra chansen är det väl ikväll? Hm, får se hur det går!
Blir iaf lugnt ska börja 6,30 imöra igen!
Åååh, imorgon har jag och Larssa hela kvällen tillsammans, det är ovanligt!

Sola, bada. Ute och Grilla, Britney Spears har rakat sin frilla. Här är sommarpojkarna igen! Oops we did it, we did it again.

Vi ska nog förresten börja grejja lite med flytten imorgon :)
Det känns fortfarande helt overkligt, känns inte som att jag har fattat det än!
Frida och Micke har också fått tag på lägenhet :) Det går bra nu!

Uuuusch vad jag är trött!
Så trött att jag glömde hockeybiljetten hemma. Måste ringa Larssa och be att han tar med den! Hur kan man glömma det viktigaste jag behöver idag? Ja, är det nån som blir förvånad eller?
Jag vet att Carro inte blir iaf ;P
Ibland är jag så otroligt disträ att jag är fövånad att jag kom ihåg mig själv... jag kan glömma precis allt ta mig fan.
Tappa bort saker är jag också bra på.

Nej nog tjatat.
Jobba på Elin ÅÅÅ
Sopa på Äff Bee Kåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0